Orientare spre client

Umlaut urmărește în permanență armonizarea nevoilor celor două tipuri de clienți simultani ai săi: compania și angajații, beneficiarul final și respectiv beneficiarul direct al cursurilor de limbi straine. Metoda Umlaut este axată pe multiplicarea timpului de expunere a cursanților la limba țintă prin implicarea tuturor capacităților de receptare (auditiv, vizual, intelectual, haptic) și redare (cu accent pe producția orală) încă de la prima lectie. Prețuim timpul cursanților noștri, limitat de multiple exigențe profesionale și private. De aceea, mizăm pe capacitatea trainerilor noștri de a creea o experiență de imersiune lingvistica și pe dinamismul activităților didactice pentru a oferi un training lingvistic antrenant, dar în același timp eficient. Avem permanent în vedere maximizarea randamentului investiției de timp și de resurse financiare pe care o presupune trainingul lingvistic.

Cursuri pentru super-eroi

Cursurile de limbi straine Umlaut în cuvintele cursanților noștri

Cursuri limbi straine testimoniale Cursuri limbi straine testimoniale Cursuri limbi straine testimoniale Cursuri limbi straine testimoniale Cursuri limbi straine testimoniale